Оформлення замовлення

Питання і відповіді


Як оплатити товар по безготівковому розрахунку?

На Вашу електронну адресу буде відправлено рахунок фактуру, яку Вам необхідно оплатити. І як тільки кошти поступлять до нас на рахунок, з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить термін доставки товару.

Ваша організація є платником ПДВ?

Так, організація є платником ПДВ. На Вашу вимогу ми ми можемо відправити на адресу ел.пошти копію свідоцтва платника ПДВ.

Який у вас графік роботи?

Дзвінки приймаються з 8.00 до 19.00 щодня, замовлення через корзину приймаємо цілодобово.

Як скасувати або змінити замовлення?

Ви можете змінити або скасувати замовлення за телефонами або написати лист на електронну пошту: info.hydrooffice@gmail.com

Навіщо мені потрібна реєстрація?

Для уточнення адреси доставки; для отримання по електронній пошті розсилки про новинки, акції.

Чи є обмеження по мінімальній сумі замовлення?

Мінімальних обмежень немає. Ви маєте можливість замовити товар на будь-яку суму.

Чи можу я замовити товар оптом?

Ви можете замовити товар оптом попередньо погодивши умови з нашими менеджерами.

Коли я зможу отримати товар?

Якщо Ви сьогодні зробите заявку до 14.30, то товар буде доставлено в термін від одното до трьох днів. Але, як правило, термін доставки у середньому складає одну добу.

Як я зможу отримати товар?

Доставка товару здійснюється перевізником Нова пошта.

Якщо у вашому місті нема відділення Нової пошти, можлива доставка такими службами як: Ін-тайм, Сат, Гюнсел, Делівері, але тільки після 100% оплати за товар.

Яка гарантія на товар?

Мінімальна гарантія на товар 12 місяців. Максимальна-36 місяців.

Ви працюєте з підприємствами?

Так, ми працюємо з підприємствами, надаємо рахунок-фактуру, видаткову і податкову накладну. Також є можливість підписати договір.