Питання і відповіді
Як оплатити товар по безготівковому розрахунку?
На Вашу електронну адресу буде відправлено рахунок фактуру, яку Вам необхідно оплатити. І як тільки кошти поступлять до нас на рахунок, з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить термін доставки товару.
Ваша організація є платником ПДВ?
Так, організація є платником
ПДВ. На Вашу вимогу ми ми можемо відправити на адресу ел.пошти копію свідоцтва платника ПДВ.
Який у вас графік роботи?
Дзвінки приймаються з
8.00 до 19.00 щодня, замовлення через корзину приймаємо цілодобово.
Як скасувати або змінити замовлення?
Ви можете змінити або
скасувати замовлення за телефонами або написати лист на електронну пошту:
info.hydrooffice@gmail.com
Навіщо мені потрібна реєстрація?
Для уточнення адреси
доставки; для отримання по електронній пошті розсилки про новинки, акції.
Чи є обмеження по мінімальній сумі замовлення?
Мінімальних обмежень
немає. Ви маєте можливість замовити товар на будь-яку суму.
Чи можу я замовити товар оптом?
Ви можете замовити
товар оптом попередньо погодивши умови з нашими менеджерами.
Коли я зможу отримати товар?
Якщо Ви сьогодні
зробите заявку до 14.30, то товар буде доставлено в термін від одното до трьох днів. Але, як правило, термін доставки у середньому складає одну добу.
Як я зможу отримати товар?
Доставка товару
здійснюється перевізником Нова пошта.
Якщо у вашому місті
нема відділення Нової пошти, можлива доставка такими службами як: Ін-тайм, Сат, Гюнсел, Делівері, але
тільки після 100% оплати за товар.
Яка гарантія на товар?
Мінімальна гарантія на товар 12 місяців. Максимальна-36 місяців.
Ви працюєте з підприємствами?
Так, ми працюємо з
підприємствами, надаємо рахунок-фактуру, видаткову і податкову накладну. Також є можливість підписати договір.